BRÖLLOP FÖR HELA BUNTEN

Nu ligger jag i tältsängen i min sovsäck och har precis kommit hit, har ju hållt igång med bröllop hela dagen! Har haft en riktigt rolig kväll och har sjukligt ont i fötterna nu. Men annars så var vigseln jättefin och festen var super rolig, ganska kul att alla vi drack men det var ändå mamma och Anna som åkte hem och däckade. Nu har Linus däckat också, vet dom inte hur man festar eller? Fick iallafall "god" mat, kanske ingenting jag skulle välja i första hand men det var ju väldigt maffigt. Fick massa olika vin också, och vinet till maten var BLÄ. Asså helt seriöst alla typ spydde haha nej men det var rödvin och smaka gammal disktrasa. Vi dansade så mycket så lär ha träningsvärk imorgon. Buggade tillochmed och var så duktig alls.. Gjorde även en rejäl vurpa, fyfan asså jag skulle låtsas sparka en men sen glömde jag att klänningen inte är stretchig alls och ramlar rakt bakåt på huvudet och allt.. Fick en rejäl huvudvärk av det nu. Nej nu ska jag försöka sova, har en dag imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback