GOD JUL!

Vet inte varför jag fortfarande är vaken och inte heller varför jag  ska börja bråka med min dator såhär alldeles för sent. God jul på er förresten, klockan är ju över tolv! Själv har jag knappt nån julkänsla alls, helt galet faktiskt. Kommer sova som en stock iallafall, tillskillnad från när man var liten och inte kunde somna på kvällen. Förväntar mig inte mycket i julklapp då jag fick min älskade Iphone5 i tidig julklapp och det är jag så sjukt glad för. Får se vilken tid Albin vaknar imorgon och bestämmer sig för att väcka hela familjen, antagligen väääldigt tidigt.. Efter det ska vi åka hem till farmor och farfar där mina kusiner är och sen på kvällen ska jag hem till Tobbe.
Blir nog en perfekt julafton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback