Godnatt

Nu ska jag faktiskt stänga av datorn och släcka lampan för att försöka sova. Men självklart ska det vara så typiskt att man bilr hungrig nu innan jag ska sova, men orkar inte gå ner och fixa något så jag får sukta efter en god frukost imorgon. Imorgon står kl på 06:00 och jag vet helt seriöst inte hur jag ska klara av att gå upp och veta att jag ska spendera de första timmarna på spanska lektion. Ångrar djupt att jag valde spanska, det är förjävla svårt och jag är inte direkt någon stjärna på att plugga. Känner mig redan arg för morgondagen men tack och lov går vi bara till 1 och då ska jag verkligen inte klaga. Får väl hoppas att jag inte hinner bli sjuk heller, vill inte bli sjuk nu innan jullovet, måste klara av sista veckan i skolan 2012.
 
Nu släcker jag lampan, sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback