Lördag

 
Blogg appen har inte fungerat alls för mig på hela dagen och igår så har inte kunnat blogga nånting. Igår åkte jag ju som sagt på statslagsträninf och det var kul men väldigt jobbigt. Övningarna gick bra men matchen kunde helt klart gått bättre, men har inga förväntningar så jag är nöjd och ser det som en kul grej! Åkte direkt hem till Tobbe igår efter träningen och vi kollade ett helt sjukt bra avsnitt av Vampire Diaries, blir galen att det bara kommer en gång i veckan.. Idag har vi bara tagit det lugnt, kollat klart säsong 1 av True Blood och lekt med Alva i snön. Tobbe puttade ner mig i en snödriva och så hoppade han på mig så jag mulade honom hihi.
 
Är jättehungrig nu och det väntas god middag och sen ska vi hem till mig och mysa vidare. Blir en lugn kväll då jag har två matcher imorgon, galen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback