Nu så!

Har nog bestämt mig för att börja blogga här istället och hoppas att det blir bättre. Dock måste jag fixa till lite saker på bloggen men det löser sig. Idag orkade jag inte kliva upp ur sängen efter gårdagen så jag bestämde mig för att stanna hemma. Kan säga att det verkligen var värt det, har ätit en jättegod frukost och kollat på massa True Blood avsnitt. Vet faktiskt inte om jag tycker det är bra eller inte, det är mera att jag kollar på det för att ha något att kolla på medans Vampire Diaries avsnitten bara kommer en gång i veckan. Men det funkar att titta på och av någon konstig anledning blir jag beroende och måste kolla vidare, men Tobbe har sagt att det bara blir bättre och bättre och litar ju på honom hihi. Nu ska jag ner och äta något för jag är jättehungrig, sen ikväll är det träning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback