~ I just have this great feeling with you ~

Det var en riktigt sjuk börda att behöva gå upp klockan sex imorse och ha spanska första lektion. Finns typ inget värre..
Nu sitter jag i min säng och har nästan rensat alla kläderna nu, förstår inte hur mycket kläder jag har och ändå ska jag hela tiden ha fler. Nu ska jag och Tobbe iallafall hoppa in i duschen och sen fixa något att äta och dricka té, älsklingen har så ont i halsen. Imorgon har jag sovmorgon, thank god!!
Jag och Agnes ringde iallafall och fixade vårat jobb nu, känns skönt att veta att jag kommer ha mer än bara studiebidraget i månaden nu! Nu måste jag sätta fart för ska lägga mig tidigt ikväll, tycker inte att 2 timmar inatt är så mycket att skryta om. XOXO.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback