13.03.2013

Nu ligger jag och Tobbe i sängen och håller på att fixa lite med min engelska. Sen ska vi antingen kolla pll, teen wolf eller sova. Jag har fått jätte ont i magen och har ingen aning om varför.. Imorgon börjar jag 8:20 och slutar 11:00 men har ju som sagt mitt älskade matteprov kl 15:00.. Idag slutade vi också 11:00 och så gick jag, Agnes och Agnes och åt bk och köpte glass! Mums! Sen åkte jag hem en snabbis och sen vidare hem till Lukas för att plugga matte. Han blev arg när jag inte fattade nånting hehe. Men jag fick in någorlunda i huvudet iallafall. Snart är det fredag också, vilket innebär att Linus fyller 19 år och det firas med att gå på hans skiva på kvällen. Ska bli grymt kul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback