Kap Verde

 
Nu har jag precis ätit en super god middag, ugnspannkaka (säg vad du vill Becca, det är smaskens).
Ska snart börja packa ihop mina saker för att sedan åka ner på mötet och efter det är det träning. Har jätteont i ryggen så får se hur det blir när jag tränar. Det började igår och jag är rädd för att det är samma sak som jag fick för några år sedan, då var det foten som spökade och det blev ryggen som fick ta smällen. Men men, håller tummarna på att det är något litet bara.
 
Jag saknar Kap Verde.. Sitter nu och kollar alla bilder och kan inte riktigt fatta att för en vecka sen så låg jag där vid poolen och det var varmt att ha bikini på sig. Usch för detta slask och väder. Vill ha sommar igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback