HAPPY

Så himla typiskt mig, har bara legat här i sängen sen jag skrev senast och det enda jag rörde mig för var en god middag - pasta och skinksås. Jag har inte pluggat nånting (ovanligt) och jag har så jävla mycket jag borde göra egentligen. Snart ska jag i alla fall ut och övningsköra och sen hämta Tobbe och sen hem igen. Vi ska bara ta det lugnt och kolla serie, New Girl. Asså den är så sjukt rolig men avsnitten sitter inte ihop för fem öre men ändå kan man inte sluta kolla!
 
Har det väldigt skönt i min säng i mitt nystädade rum med musik och solen som lyser in. Tror jag skiter i plugget så att jag inte förstör denna måndag. Hehe oups, så enkelt var det.
 
 
Har äntligen hittat min webcam också, sådär 3 månader senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback